DRØMMEN OM GLADE KUNDER

LEANDER BYG BLIVER TIL …

Da jeg i 1999 fik mit svendebrev i hånden, tænkte jeg, at det skulle bruges til mere end blot at være ansat som menig tømrersvend i et firma. Så det var naturligvis en en drøm, der gik i opfyldelse, da jeg i 2004 grundlagde tømrerfirmaet LEANDER BYG, efter flere år som svend i et tømrerfirma, hvor jeg stort set havde lavet alle slags tømreropgaver.

Er kunden glad, er jeg også glad

LEANDER BYG er et alsidigt tømrerfirma, der tager sig af alle typer af opgaver inden for tømrerarbejde. Det kan fx være alt fra udskiftning af vinduer, døre og tag til  større stormskader, etablering af stakit, opsætning af køkken og lægning af gulve. Jeg sætter en ære i at løse alle opgaver for mine kunder, og jeg ved, at mine kunder sætter stor pris på, at jeg ikke kun kan lave store projekter hos dem, men også kan hjælpe dem med småopgaver. Og det er perfekt for mig, for jeg elsker at have glade og tilfredse kunder. Når kunden er glad, er jeg også glad.

Personlig dialog gennem hele projektet

Ord som dialog, information og løbende kundekontakt fra første møde til aflevering af projektet er ting, der bliver prioriteret højt i Leander Byg.  En god kommunikation er helt afgørende for, at slutresultatet bliver godt og kunden føler opgaven er løst optimalt.  Og det må så afgjort være målet i ethvert projekt.

Minimum indgriben i kundens hverdag

Orden på byggepladsen og løbende oprydning bliver prioriteret højt, da det skal være til mindst gene for kunden. For det nytter selvfølgelig ikke noget, at der ligger stumper af træ, skruer og savsmuld, som nogen risikerer at falde over. Nej, et byggeprojekt skal naturligvis foregå så problemfrit for kunden, som det overhovedet er muligt.

SPØRGSMÅL? SKRIV DET HER

11 + 13 =